Leny en Harry Vos in Australie en Maleisie. 2009

City tour Melbourne

Hello everybody,

vanmorgen om 5 uur weer present voor een lekker ontbijtje , Vervolgens een bustour gemaakt door Melbourne. Prachtige dingen gezien en als laatste een boottocht over de Yarra River. We genieten volop. Net een biertje gedronken in ' de Belg' . Wat een lawaai maken die Aussies zeg. Niet normaal meer. Leen vraagt zich af of het al druk is bij de post met de kerst kaartjes(ha,ha)

Straks aan de rivier lekker eten en dan weer vroeg naar bed.

Nou goed goan weer!! Zondag gaan we met Qantas naar Brisbane. Het schijnt daar een beetje warmer te zijn.

groetjes en dikke knuffels van ons,

Leen en Har

jeannette

oordopjes in dan? als ze zoveel lawaai maken! hihihi fijn dat jullie genieten!! groetjesss

arjan, nathalie en bibi

we zijn best wel jaloers op jullie, maar ook hier wel gezellig, want....................DE KERSTBOOM staat!!!!
geniet er saampjes maar lekker van,
dikke kus van ons drietjes uit wenum

Betty en Hein

Het doet me goed dat jullie het naar de zin hebben!
Wil jullie even bedanken voor de leuke verjaardagskaarten die we hebben gekregen.
Jammer dat jullie er niet bij zijn de 20e!
Volgend jaar beter.
Dikke kus van Hein en Betty

gerrit en nan

Bedankt voor de verjaardagskaart, ondanks de drukte bij de post mooi op tijd!! Ja Leen het begint drukker te worden, maar wees maar blij dat je aan het andere eind van de wereld zit.Want vanaf volgende week komt de vorst het land in. En dan zou je `smorgens om 6 uur ijs van de ruiten staan te krabben om die kaartjes maar op tijd de deur uit te krijgen. Vakantie is toch veel relaxter??? lekker genieten jullie 2.

liefs Nan en Bram

nel en ge

lieve luitjes,het houd maar niet op ,leuk om mee te leven, liefs ge en nel.

Hennie en Jurrie

Alweer een week voorbij Vosjes, jullie mooi weer en wij maar bibberen van de kou.
Komen net van het voetbalveld van WHC, hebben gelijk gespeeld trouwens.
Maar het was er stervens koud, blijf maar mooi bij het mooie weer, maar kijk uit voor die Ijsberg die naar Australië drijft.
Groet'n uut Wezup en kiek uut he oudjes.

loes & ruud

leuke berichten van down under veel plezier en leuke berichten van jullie ,groeten en knuffels loesje en ruud