Leny en Harry Vos in Australie en Maleisie. 2009

Daar zijn we weer vanuit North Rocks

Hallo allemaal,

Zaterdag jl. aangekomen in North Rocks. S,Avonds een BBQ bij Simone en Robbert. Zondag gewandeld in Parramatta. Dus lekker een rustdag voor ' de oudjes' !

Maandag naar Oom Theo in Miranda. Deze oom van Leny wordt over enkele weken 96 jaar. Toen we hem bezochten zei hij ' hoe is het in Zwolle' !! Onvoorstelbaar hoe fit dit mannetje nog is en hoe goed hij weer Hollands spreekt na bijna 60 jaar.

Ook nicht Thea ontmoet en gezellig gegeten.

Vandaag zijn we naar Bondi Beach geweest . Het was erg warm en we zijn weer behoorlijk aan het verbranden. Maar we genieten nog elke dag. Het gaat nu erg hard met de tijd. Nog enkele dagen in Sydney en dan gaan we zaterdag naar Maleisie voor de finale.

Morgen naar Hayden, donderdag gaan we nog een dag winkelen in Sydney. Vrijdag gaan we naar Andrew in de Blue Mountains en zaterdag verlaten we Australie met veel mooie en dankbare herinneringen.

Nou iedereen de hartelijke groeten en bedankt voor de reacties,

Leen en Harry

gerrit en nan

Heel fijn om te lezen, dat jullie het zo naar de zin hebben. Je kunt merken dat ook voor jullie de tijd vliegt. Zaterdag een heel goede vlucht naar KL en hopelijk genieten jullie in Langkawi net zo.
groetjes gerrit en nan

jeannette

leuk hoor, zo'n oude oom, echt een hele leeftijd!! een goede vlucht, en geniet er nog van!! groetjes van ons

Hein en Betty

Wat maken jullie wat mee en wat veel familie daar!
Goede vlucht en vast gefeliciteerd met Kevin z`n verjaardag! Hij zal jullie best missen denk ik.
Pakkerd van Hein en Betty

ge en nel

nog heel veel liefs voor het nieuwe jaar,wat genieten jullie he, dit vergeet je nooit meer.Jullie missen in Nederland niets ,het is hier in Drenthe volop winter 20a25 cm sneeuw ,ik kan nog steeds niet fietsen want het zout is bijna op wat ze nog hebben is voor de grote wegen, dus doe ik alles lopend.Zo nu zijn jullie ook op de hoogte in het kouwe kikkerlandje. Veel liefs tot horens.

Hanneke

Ha Buurtjes,

Rust maar goed uit daar in Maleisie want thuis krijgen jullie het heel druk.
De bak met post loopt over. Volgens mij heeft de post flink wat overuren gemaakt voor jullie.
Verder is alles nog OK op het Schellerpadje.

Geniet nog even, BUUF

ria en harry

we hebben je zien lopen op de brug. spannend hoor jullie maken wel wat mee zo geniet maar lekker van de warmte want hier is het koud groetjes van ons en knuffels voor iedereen daar ria en harry