Leny en Harry Vos in Australie en Maleisie. 2009

Vaarwel Australie

Beter laat dan nooit!! We zijn weer op internet.

Kevin nog van harte met je 16e verjaardag. We hebben je sms,je ontvangen hoor!

We hebben inmiddels Australie achter ons gelaten en zijn vanochtend om 05.00u aangekomen in Kuala Lumpur en om 11.00u doorgevlogen naar Langkawi. Bloedheet is het hier, maar ja we moeten niet zeuren. het is een schitterend resort, dus we vermaken ons hier nu al prima.

Mary was speciaal gisteren nog met het vliegtuig naarSydney gekomen om ons gedag te zeggen. Te gek eigenlijk.

Donderdag jl zijn we naar de 3 D film Avator geweest in Sydney. Schitterend. Vrijdag naar de Blue Mountains op bezoek bij Andrew, Terry en de kinderen. Daarvoor eerst nog naar Leura voor een bezoek aan het theepottenhuis.

De tijd in Australie is erg snel gegaan, dus ik zal best wel wat zijn vergeten te vertellen.

We gaan ons ' laatste weekje ' in met veel goede en dierbare herinneringen aan de familie en vrienden daar.

Leenverlangt alweer naar huis.Het duurt dus niet zo lang meer dat ook wij weer met de kou te maken krijgen.

Nou de groeten weer van ons,

Leen en Har

jeannette

dat schijnt wel een mooie film te zijn, leuk hoor!! hier sneeuwt het nog volop, dus dikke trui aan!! groetjes en geniet er nog van!!

ge en nel

Hier in het noorden is het bar en boos, maar jullie genieten nog steeds vol op ,bofkonten ,als jullie thuis zijn komen we gauw bij kletsen .dikke knuffel ge en nel.

esther

hi Ma en Har, Kevin is vetjaloers op jullie! Niet op de vakantie maar dat jullie al naar Avatar zijn geweest. Hij wil die film ook graag zien. Maar op het moment is alles hopeloos met het OV dus nog ff wachten maar.
Hoop dat jullie dikke truien mee hebben , want zal nog zwaar tegenvallen bij thuiskomst. dikke kus ons

Hennie en Jurrie

Hallo Leen en Har,
Jullie (lange) vakantie gaat nu gauw ten einde, maar aan jullie verhalen te lezen genieten jullie nog steeds volop.
Wij sluiten ons bij de wens van Esther aan dat jullie dikke kleren bij jullie hebben, want om in de moderne taal te spreken, "het is hier VET koud".
Wij wensen jullie nog een fijne week toe en een goeie reis naar huis. Tot in Nederland.
Groetjes uut Wezup

gerrit en nan

genieten jullie eerst nog maar lekker van het weer in LLangkawi. Ja en als deze week voorbij is, dan staan we op Schiphol om jullie te halen. Voor Leen heb ik nog haar fleece-jack. En ook voor Har zullen we een lekkere warme jas meenemen. Dus ook voor de mensen die dit lezen, maak u geen zorgen.

groetjes uit Hattem

Miranda

Hooi tante Leentje en ome Har,

heb net ff vluchtig gekeken op jullie site, jullie hebben het weer prima naar het zin...
Ga morgen alles even lezen wat jullie belevenissen waren de afgelopen tijd want ik ga zo naar mn mandje moet morgen weer vroeg op en met al die sneeuw hier is het maar de vraag of de treinen weer op tijd rijden.
Veel plezier nog, veel liefs van ons allemaal xxxx