Leny en Harry Vos in Australie en Maleisie. 2009

Warm Maleisie

Ben ik weer!

Zit hier in in klein internetcafeetje me rot te zweten om een paar regeltjes te schrijven.

Jeffrey gefeliciteerd met je verjaardag jongen!!!! Hiep , hiep , hoera!!

Nou hier is het uitstekend in het resort. We liggen veel in de zon en het blijft hier erg heet. De Maleisische keuken is prima. We hebben nog een paar dagen en dan gaan we de kou weer in.

Nan en Gerrit! We landen zondagmorgen om ong. 06.00 u op Schiphol. Ik dacht vlucht MH 16 of 17.

Wordt nog een vlucht van 12 uur, dus ik denk dat we helemaal uitgewoonf zijn als we thuis komen.

Nou iedereen de groetjes weer.

Leen en Har

jeannette

geniet nog lekker die paar dagen!! en een hele goede vlucht toegewenst!! groetjes van ons!!

Rein en Ans

Het gaat zo te horen prima met jullie.
Geniet er samen nog een paar daagjes van en een goede reis terug.
Groetjes Rein en Ans

Gerrit en Nan

Geniet nog een paar dagen, van ons geliefd Maleisie. We houden het weer in de gaten, zodat we zondag op tijd op Schiphol zijn.

Groetjes

ge en nel

Voor zondag, welkom thuis in ons koude kikkerlandje,neem geen pakjes mee van vreemde mensen ,ik weet hoe Leentje is. gr, ge en nel.

Hein en Betty

Gefeliciteerd maar weer ook Jeffrey weer een jaar ouder! Zal blij zijn als jullie weer veilig thuis zijn!!
Goede vlucht! Nog een paar fijne dagen en Leen weet wat je bedoelt als je weer graag naar huis wilt!!!!
Kus van ons.

arjan, Nathalie en Bibi

Geniet nog even van de laatste daagjes in de warmte, want hier in ons koude kikkerlandje is het nog steeds wit!!!
een goede terugreis en we zien elkaar snel!!!
dikke kus van ons drietjes

Hanneke

Zal ik nog wat boodschappen voor jullie in huis halen?
Zo ja, stuur mij dan even een lijstje.

Blijf nog even genieten daar. Hier ligt nog steeds sneeuw.

Groetjes Hanneke

Joke en Wim

Beste Leny en Harm

Wij wensen jullie nog een paar fijne dagen daar in dat hete gehucht en dan natuurlijk een hele voorspoedige reis naar huis.

ria en harry

geniet nog maar lekker in je resort want hier is het afzien goeie reis terug en tot horens gr ria

Rene Brinker

he luitjes,
Ik hoor net van Kenneth dat je een site hebt met verhalen vanuit Down Under....lekker op tijd he !!

Het is hier nu Vrijdag 2100 uur, en jullie zijn al op waarschijnlijk voor jullie laatste vakantiedag...
ben je daar nog aan de overkant geweest om te eten, in dat openlucht ding ? lekker daar voor weinig.
Daarnaast zit een supermarktje voor scooterverhuur en internetten. Ook nog naar KUAH geweest ?

Nou prettige reis terug, en eerst Leny nog even in dat "rookhok" zetten, dan met treintje naar je gate....hahahahaha

We horen de verhalen wel....
goede reis terug....
Rene en Martha

Rene Brinker

Met deze vlucht komen ze terug:

zo 17 jan 06:05 Kuala Lumpur MH 0016 arrival: 06:05 Boeing 747-400 /